Schowek Twój schowek jest pusty
Twój koszyk jest pusty ...

Kategorie

Producenci

Kontakt

» Regulamin sklepu

Regulamin sklepu

Najpierw załóż konto

Tylko zarejestrowane osoby mogą robić zakupy w naszym butiku, zatem utwórz swoje konto klikając w opcję Rejestracja w górnej belce menu.

Po wypełnieniu formularza rejestrującego oczekuj pod wskazanym przez siebie adresie e-mailowym na wysłane przez nas Potwierdzenie rejestracji, w którym znajdzie się link aktywujący konto.

Formularz jest tak przygotowany, aby wypełnienie go nie zajęło Ci dłużej niż 2 minuty — potrzebujemy tylko Twoich podstawowych danych do kontaktu i korespondencji.

Jeśli chcesz być na bieżąco z nowościami — zaznacz opcję newslettera przy rejestrowaniu konta. W newsletterze podajemy dokładne godziny dodania nowości do butiku.

Kliknij w link aktywujący dostarczony przez nas w mailu i korzystaj ze wszystkich możliwości jakie daje Ci butik: śledź interesujące Cię produkty, kontroluj wszystkie swoje zamówienia, edytuj — jeśli to konieczne — swoje dane kontaktowe.


Zamówienia w sklepie on-line

Butik vintagestore.pl otwarty jest non stop, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Sprzedaż obejmuje rzeczy vintage (używane) oraz rzeczy nowe.

Podane ceny są cenami brutto. Ceny nie zawierają kosztów przesyłki.

Chcąc robić zakupy — zaloguj się.

Dodaj do koszyka wybrane produkty, a następnie kliknij Przejdź dalej.

Wybierz opcje przesyłki i formę zapłaty. W tym miejscu możesz wprowadzić zmiany w docelowym adresie, na jaki zostanie wysłana przesyłka oraz wpisać dane do rachunku imiennego, jeśli taki jest Ci potrzebny. Sklep VintageStore.pl nie jest płatnikiem VAT i nie wystawia faktur. Do każdego zakupu dołączany jest paragon, który jest podstawą wszelkich reklamacji.

Chcąc zakończyć zakupy — kliknij Składam zamówienie.

Na wskazany przez Ciebie adres e-mail wyślemy Potwierdzenie złożenia zamówienia zawierające instrukcje jak dokonać płatności.

Dajemy Ci 48 godzin na opłacenie zamówienia, po tym czasie nie gwarantujemy, że Twoja zapłata dotrze do nas na czas, co może spowodować automatyczne anulowanie zamówienia.

Przypominamy, że najszybszą formą zapłaty za towar jest korzystanie z tzw. przelewów natychmiastowych payU.pl)— usługa ta dostępna jest dla wszystkich osób płacących kartą kredytową lub posiadających internetowe konta bankowe.

Towar oferowany przez VintageStore.pl występuje z reguły w pojedynczych egzemplarzach, jeśli przy którymś z nich znajduje się opcja Sprzedane oznacza to, że dany produkt nie jest już dostępny.

Napis Oczekuje na wpłatę oznacza, że towar oczekuje na zapłatę (na stronie każdego zarezerwowanego produktu podano czas oczekiwania, jeśli towar w tym terminie nie zostanie opłacony wróci do oferty butiku). Możesz obserwować taki produkt dodając go do obserwowanych — lista Twoich produktów obserwowanych dostępna jest po zalogowaniu w dziale Twoje Konto.


Stan towaru i wymiary

W VintageStore.pl sprzedajemy towary nowe i używane, ale starannie wyselekcjonowany, dbając aby były one możliwie najlepszej jakości. Mogą one jednak posiadać ślady użytkowania. Oto stosowane przez nas oznaczenia stanu produktów:

"nowy"– oznaczenie stanu dla produktu nowego, z metką;

"idealny" (MINT)– dopuszczalne są minimalne ślady użytkowania, jak np. zaciągnięcie materiału w słabo widocznym miejscu itp.;

"bardzo dobry" – ślady użytkowania nie mające wpływu na użytkowanie, tj. zmechacenie, brak guzika, małe rozprucie na szwie, niewielkie dziurka, plamka itp. (drobne wady mogą występować jednocześnie w większej ilości) – wszystko zostanie wyszczególnione w opisie rzeczy;

Wady opisane jedynie określeniem stanu (np. „bardzo dobry”) i nie wymienione (ze względu na swoją drobiazgowość) zostaną podane na Twoją prośbę — nigdy nie ukrywamy wad towaru, nie leży to bowiem w naszym interesie. W Twoim interesie jest dowiedzieć się jak najwięcej o produkcie przed zakupem.

Wymiary mierzone są na płasko. Tkaniny rozciągliwe nie są rozciągane, ich wymiary są mierzone na płasko. W przypadku tych tkanin, ich wymiary mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistych, gdyż ich szerokość zależy od sposobu ułożenia.


Formy płatności

Przelew tradycyjny - możesz go wykonać w dowolnym banku lub na poczcie. Oto dane niezbędne do jego realizacji:

Andrzej Czułowski

ul. Dobra 53 m. 50/51

00-312 Warszawa

Bank BGŻ

Nr konta: 38 2030 0045 1110 0000 0208 4630

(w tytule przelewu podaj nr zamówienia)

Dane do przelewu znajdziesz także w mailu potwierdzającym zamówienie.

Płatność kartą kredytową - akceptujemy karty Visa, MasterCard, Diners Club, JCB, American Express. Płatności kartami są realizowane za pośrednictwem serwisu PayU.pl

Przelew internetowy - dostępny jest dla posiadaczy kont internetowych w następujących bankach:

  • Konto Inteligo (Płacę z Inteligo)
  • mBank (mTransfer)
  • Bank Zachodni WBK (Przelewy24)
  • Bank BPH (Przelew z BPH)
  • Bank ING
  • Lukas Bank
  • Bank Pekao S.A.
  • PKO BP (Płacę z PKO Inteligo)
  • MultiBank (MultiTransfer)
  • Bank Nordea (Płać z Nordea)
  • Peako24
  • Polbank
  • Millenium
  • Kredyt Bank
  • BGŻ
  • Deutsche Bank
  • Reifeissen Bank
  • Citi Handlowy
  • Lukas e-przelew

Wybierając ten sposób zapłaty możesz dokonać szybkiego przelewu online zaraz po złożeniu zamówienia. Płatność dokonaną tą drogą otrzymujemy niemal natychmiast, dzięki czemu Twoje zamówienie zostanie zrealizowane priorytetowo. Przelewy online są realizowane za pośrednictwem serwisu payU.pl.

W imieniu VintageStore.pl obsługą szybkich płatności elektronicznych zajmuje się firma PAYU S.A. z siedzibą w Poznaniu 60-324, ul. Marcelińska 90, prowadząca serwis payU.pl, która występuje jako pobierający opłatę. Nr konta przy tej formie transakcji jest inny od naszego konta butikowego (generowany automatycznie). Płatności realizowane w ten sposób nie są obciążone prowizjami.

Atuty korzystania z szybkich przelewów internetowych:

+ widzimy Twoją wpłatę w czasie 1—2 godz.;

+ przygotowujemy przesyłkę tego samego dnia;

+ realizujesz przelew przez panel swojego banku;

+ nie ponosisz żadnych kosztów dodatkowych.

Korzystanie z pośrednictwa serwisu PayU.pl nie obciąża Cię żadnymi dodatkowymi kosztami.

 
Reklamacje i zwroty

Towar zakupiony z naszego butiku, może zostać zwrócony bez podania powodu. Prosimy jednak o zgłoszeniu planowanego zwrotu w ciągu 24h od otrzymania przesyłki (mailem lub telefonicznie).

Towar musi zostać zwrócony w terminie do 10 dni od dnia otrzymania przesyłki — przyjmujemy tylko towar w stanie nienaruszonym — nienoszony i nieprany, z kompletem metek i w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu.

Aby zwrócić towar uwzględnij trzy punkty:

1. Poinformuj nas mailowo lub telefonicznie o chęci zwrotu towaru - e-mail zatytułuj "zwrot", a w treści podaj informację o nr zamówienia i nazwie zwracanego produktu.

2. Po otrzymaniu od nas potwierdzenia przyjęcia decyzji o zwrocie - przygotuj przesyłkę. Muszą się w niej znaleźć, obok zwracanych rzeczy, także: dowód sprzedaży, wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu, komplet metek dołączonych do produktu.

Wypełnij formularz zwrotu: images/formularz_zwrotu.jpg

3. Wyślij przesyłkę na adres butiku z opisem na kopercie "zwrot". Pamiętaj, że masz 10 dni na wysłanie przesyłki zwrotnej.

Nie odbieramy z poczty zwrotów wcześniej nie zaakceptowanych.

Kwota zapłacona za towar (bez ceny przesyłki) zostanie Ci zwrócona za pomocą przelewu na konto w terminie 14 dni od momentu doręczenia zwrotu z poczty.

Jeśli zamówiony towar uległ uszkodzeniu mechanicznemu w trakcie transportu — sporządź proszę protokół reklamacyjny w obecności doręczyciela — tylko taką formę tego typu reklamacji będziemy rozpatrywać!

Życzymy udanych zakupów!


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopgold.pl