Schowek Twój schowek jest pusty
Twój koszyk jest pusty ...

Kategorie

Producenci

Kontakt

» Bezproblemowe zwroty

Bezproblemowe zwroty

Reklamacje i zwroty

Towar zakupiony z naszego butiku, może zostać zwrócony bez podania powodu. Prosimy jednak o zgłoszeniu planowanego zwrotu w ciągu 24h od otrzymania przesyłki (mailem lub telefonicznie).

Towar musi zostać zwrócony w terminie do 10 dni od dnia otrzymania przesyłki — przyjmujemy tylko towar w stanie nienaruszonym — nienoszony i nieprany, z kompletem metek i w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu.
 

Aby zwrócić towar uwzględnij trzy punkty:

1. Poinformuj nas mailowo lub telefonicznie o chęci zwrotu towaru - e-mail zatytułuj "zwrot", a w treści podaj informację o nr zamówienia i nazwie zwracanego produktu.

2. Po otrzymaniu od nas potwierdzenia przyjęcia decyzji o zwrocie - przygotuj przesyłkę. Muszą się w niej znaleźć, obok zwracanych rzeczy, także: dowód sprzedaży, wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu, komplet metek dołączonych do produktu.

Wypełnij formularz zwrotu: images/formularz_zwrotu.jpg 

3. Wyślij przesyłkę na adres butiku z opisem na kopercie "zwrot". Pamiętaj, że masz 10 dni na wysłanie przesyłki zwrotnej.

Nie odbieramy z poczty zwrotów wcześniej nie zaakceptowanych.

Kwota zapłacona za towar (bez ceny przesyłki) zostanie Ci zwrócona za pomocą przelewu na konto w terminie 14 dni od momentu doręczenia zwrotu z poczty.

Jeśli zamówiony towar uległ uszkodzeniu mechanicznemu w trakcie transportu — sporządź proszę protokół reklamacyjny w obecności doręczyciela — tylko taką formę tego typu reklamacji będziemy rozpatrywać!


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopgold.pl